Klachten

Hoe wij werken bij


Daar waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt of ontstaan er meningsverschillen. Wij doen er alles aan om onvrede te voorkomen. Mocht onvrede toch leiden tot een klacht? Maak het bespreekbaar met ons. Ons uitgangspunt is om samen een oplossing te vinden door een open en eerlijk gesprek te voeren. Mocht het bespreken van je onvrede of klacht niet leiden tot het gewenste resultaat en wil je graag je klacht voorleggen aan een onafhankelijke commissie? Dat kan ook!


Fidelity Zorg is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling genaamd Klachtenportaal Zorg. Op de website www.klachtenportaalzorg.nl vind je het klachtenformulier. Hier kun je jouw klacht kwijt onder vermelding van ‘Fidelity Zorg’ en het lidmaatschapnummer 16607 Klachtenportaal Zorg streeft ernaar om alle klachten zo snel mogelijk af te handelen.

Hierbij de route


  • Bespreek de onvrede of klacht eerst met ons.
  • Bespreek de onvrede of klacht eerst met ons.

Bij klachten

Heb je een klacht of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Bij Fidelity Zorg nemen we klachten serieus en streven we naar een snelle en zorgvuldige afhandeling. We willen graag samen met jou zoeken naar een passende oplossing. Hieronder vind je meer informatie over hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons mag verwachten tijdens dit proces. 

© 2024 Fidelity Zorg  |  Design by Eazyonline